مـنـتـديـات الـجـيـل الـصـاعـد
أهلا وسهلا بك أيها الزائر/ة زدتنا شرفا بوجودك بمنتديات الجيل الصاعد أتمنى لك أن تقضي أروع وأجمل الأوقات بمنتدانا الأخلاقي والإسلامي بإذن الله للدخول إلى المنتدى إضغط على كلمة دخول أسفل وللتسجيل إضغط على كلمة تسجيل أسفل وحياكم الله في منتدانا.
أهلا وسهلا بك أيها الزائر/ة زدتنا شرفا بوجودك بمنتديات الجيل الصاعد أتمنى لك أن تقضي أروع وأجمل الأوقات بمنتدانا الأخلاقي والإسلامي بإذن الله للدخول إلى المنتدى إضغط على كلمة دخول أسفل وللتسجيل إضغط على كلمة تسجيل أسفل وحياكم الله في منتدانا.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا وسهلا بكم في منتديات الجيل الصاعد نتمنى لكم أن تقضو أروع وأجمل وأحلى الأوقات في منتدانا الزاهر الصاعد بإذن الله تعالى حياكم الله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أهلا وسهلا بكم في منتديات الجيل الصاعد
نتمنى لكم قضاء أجمل الأوقات معنا وشكرا

مع تحيات إدارة منتدى الجيل الصاعد

('أهلا وسهلا بك يا زائر في منتدي الجيل الصاعد نتمنى ان تقضي

أروع واجمل الاوقات في منتدانا ونتمنى ايضا ان تكون في تمام الصحة والعافية')

حكايات روعه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
امير الحب
عضو ماسي
عضو ماسي
امير الحب

ذكر
تاريخ الميلاد : 03/04/1994
العمل : طالب في مدرسه العشاق
المزاج المزاج : مبسوط جدا

حكايات روعه  Empty
مُساهمةموضوع: حكايات روعه    حكايات روعه  I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 07, 2010 5:30 am

حكايات روعه  %D8%A8%D8%B3%D9%85%20%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%20%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%AD%D9%85%D9%86%20%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%AD%D9%8A%D9%857

حكايات روعه  Biggrin
القصة الاولي
بابااا
* همممم؟؟
*بااابااااااااااا..
* أيوه يا حيوان عايز ايه صحيتنى من النوم

* انا نازل
* متتنيل و أنا مالىحكايات روعه  Good
* عايز فلوس
* هو أنا قاعد على بنك الله يخربيتك على بيت خلفتك السوده
* جزاكم الله خير يا حاج ! الشتيمة بتلف و ترجع لصاحبها
* نعم يا روح امك ؟؟؟؟؟
* ولا حاجة بكح
* عايز كام
* عايز 50 جنيه بس
* نعم ؟؟ و عايزهم ليه دول ؟؟
* أصلى عازم صحابى عالعشا ! و كمان علشان البتاع اللى قلتلك عليه .
* الله يخرب بيت اليوم اللى جبتك فيه .. جتها نيله اللى عايزة خلف.. حكايات روعه  Dance

و لكن فى النهاية أخذت الـ 50جنيه و رجعت الساعة 3 بالليل و كان فايقلى و مجهز أدوات الإستجواب .. وبدأ الطقوس المعتادة معى من شم الفم و الأصابع الى تفتيش الالمحافظ و لكنهلم يجد اى شئ لحسن الحظ و لم تصل الأمور الى حد تفتيش ملابسى الداخلية حيثكنت اخفى السيجارتين فعلا !!!!

أتذكر تلك الذكريات الحبيبة وأحلم بها ليل و نهار خصوصا بعد ما تزوجت و أنجبت ولد .. و كبر ابنى و صارشابا يافعا يستحق الضرب بالبرطوشة كما كان ابى يقول ! و شعرت بمن يقلقمنامى و كأن دبانه تون حولى .. و إستيقظت من قيلولتى لأجد الحيوان إبنىواقفا يقول : أنا نازل !!|lool||lool|

القصة التانيه
واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. طرررررخ!!!
الزوج: فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا؟؟؟

الزوجه: ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو"؟؟
الزوج: يا بنت الحلال، ده أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!
الزوجه صدقته وراحت لحالها...
بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! حكايات روعه  Kin
الزوج: خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟
الزوجه: حصانك على التليفون ..!! |lool||lool|

القصة التالته

مرة راجل قاعد مع واحد فسأله : شغلتك إيه ؟
فقال له: حانوتى فقال الأول:فكرتنى بالمرحومة مراتى

فردالحانوتى: و ماتت ازاى

فقال الرجل: أبدا كنا بنهزر فى

لشقةفى الدور العشرين زقيتها وقعت فقال الحانوتى: ماتت قتيلة يعنى. فقالالرجل: لا, مهى وقعت على التندة اللى تحتينا فطارت ووقعت فى حمام سباحة

الفيلا إللى جنبنا

فقال الحانوتى: ماتت غريـــــــقة يعنىحكايات روعه  Eek

فقال الرجل: لا

مهى إتنطتت على المنط بتاع الحمام و طارت على سلك الكهرباء العمومى على الأعمدة

فقال الحانوتى:ماتت متكهربة ؟

فقال الرجل: لا، مهو السلك كان جامد فطارت رجعلتى تانى فوق فى الشقة

فقال الحانوتى: أمال ماتت ازاى بقى ؟ فقال الرجل :زهقت بقى خنقتها|lool||lool|

القصة الرابعة

ابو لمعة : شوف يا خواجة، وانا فى آخر رحلةحكايات روعه  Oboy

لى فى الاسكيمو، كنت لابسالجلابية الدبلان المخططة بتاعة اخويا شلبى، ومقيل تحت شجرة جيلاتى! بينىوبينك انا نمت وانا فاتح بقى علشان اول ما حتة جيلاتى تستوى، تقع فى بقىعلى طول، بس لجل البخت الاسود، تعبان شاف بقى مفتوح افتكره جحر راح داخلفيه.
الخواجة بيجو: دا اكيد تعبان صغير بقى اللى عرف يدخل فى بقك ده؟
ابو لمعة : صغير مين يا خواجة، ده طوله 700 متر!
الخواجة بيجو : يا سلام، دخل التعبان اللى طوله 700 متر فى بقك وانت نايم من غير ما تحس ولا تصحى؟
ابو لمعة: لأ ما انا صحيت فى نصه كده، لقيت ده داخل فى بطنى قعدت اشد فيه وهو يتزفلط اشد فيه وهو يتزفلط، لحد ما دخل كله جوه بطنى!
الخواجة بيجو : يا خبر ابيض، وعرفق تطلعه؟
ابو لمعة : ابدا وحياتك، عملت البدع علشان اطلعه مافيش فايدة، آخر ما غلبت رحت قالع ونازل له! الخواجة بيجو : نازل له فين؟ابو لمعة : فى بطنى! وهو شافنى نازل راحد واخد ديله فى سنانه وطالع يجرى،وانا وراه، يدخل يمين ادخل وراه، يدخل شمال برضه وراه، لحد ما وصل بيتالكلاوى، راح داخل البيت وقفل الباب على نفسه!
الخواجة بيجو : طبعا ماعرفتش تدخل وراه ورحت مروح.
ابو لمعة : لأ، اروح ازاى، انت عارف تحت بيت الكلاوىفاتح واحد حلاق، قلت اخش اخد دقنى واستنى التعبان لما يخرج، نص ساعة كدهولقيته مطلع راسه من الباب، بص يمين بص شمال ماشافنيش راح متسحب خارج، رحتخاطف الموس من ايد الحلاق وهاجم على التعبان، شوف يا خواجة، هى ضربة واحدةبالموس قسمته نصين! الخواجة بيجو : بضربة واحدة قسمت التعبان الـ700 متر؟ابو لمعة : بالطول .
|lool|النهاية|lool
العاشق الولهان
عضو ممتاز
عضو ممتاز
العاشق الولهان

ذكر
تاريخ الميلاد : 30/01/1994
المزاج المزاج : احب اللي يحبني واحب اللي ما يحبني

حكايات روعه  Empty
مُساهمةموضوع: رد: حكايات روعه    حكايات روعه  I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 9:14 am

الله على هالحكايات الروعة والله زيك روعة يا اخوي
كابتن هيما
عضو فعال
عضو فعال
كابتن هيما

ذكر
تاريخ الميلاد : 15/02/1993
المزاج المزاج : متوسط

حكايات روعه  Empty
مُساهمةموضوع: رد: حكايات روعه    حكايات روعه  I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 10:02 pm

حكايات روعه  67
حكايات روعه  68

حكايات روعه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حكايات في أوراق الامتحانات
» حكايات ممتعة في تطوير الذات
» صور اطفال روعه
» صور جون سينا روعه
» روعه الى من احببتهم من الغريب الى الغريب